piątek, 11 stycznia 2019

Totalna biel - broszka

Witajcie kochani!

     Pierwszego stycznia Szuflada opublikowała wyzwanie - totalna biel.



Ponieważ w moich zapasach zalegało troszkę białych elementów, postanowiłam wziąć udział.
Stworzyłam bielutką broszkę, której oko stanowi piękny kryształ Swarovskiego. Praca wykonana jest w technice sutasz z użyciem sznurków greckich. Pikotkę wykonałam z koralików TOHO a "listki" zrobione są z czeskich koralików superduo. Wymiary broszki to 6cm/5cm. Praca wykończona kremową, welurową dzianiną i zaimpregnowana.


     Pragnę również dodać że jest to pierwsza wykonana przeze mnie broszka. Niezależnie od tego jak jest przypięta wygląda dobrze, więc można nosić ją na wiele sposobów.

1 komentarz:

  1. Kasiu proszę uzupełnij post o baner i link niech on kieruje do postu z Wyzwaniem. Będzie mi wówczas bardzo miło powitać Cię w konkursie. Praca jest przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń